Huiszwaluw, mini 11

Afgelopen zaterdag waren we in Arnhem om naar een introductie bijeenkomst te gaan van De Zonnebloem.
In juli en september ga ik weer mee met een reis, samen met vriendin Petra en oud collega Johan.In september gaat ook mijn vriend H. 
Mee als algemeen vrijwilliger en daarom gingen we naar de bijeenkomst.

Toen we langs het schip liepen, zat er een vogeltje luidkeels te fluiten en zelfs toen ik stopte om een foto te maken bleef hij uit volle borst door fluiten.
Een mini vogeltje op een touw naast een groot schip.Een huiszwaluw......


Reacties

  1. Zo schattig. Het vogeltje heeft er duidelijk zin in!😄

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hulde aan de vrijwilligers alvast. Mijn moeder genoot ooit van haar reis en de verzorging die ze kree

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie kregen alvast een aubade.. voor je goede werk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ... wat lief. Mooi dat je ook dit werk samen kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn goed bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een durf-alletje! Een mooi moment van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zoiets tegen te komen dan!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Warm Blijdorp

Zonnebloem

De zon