Bloemenpracht

Vanmiddag gingen we met de hond wandelen in de uiterwaarden van de Lek, Collegewaard geheten.




 Het was een grote bloemenzee van boterbloemen, paardenbloemen, fluitekruid, lijnzaad.


 De geur van het Fluitekruid en de bloeiende meidoorns was heerlijk!


 Ik schrijf dit blog nu voor de derde keer. Steeds als ik publiceerde ging het fout en was alles weg. Dus de namen die ik had opgezocht, geloof ik nu wel. Ik ben ze bijna allemaal weer alweer vergeten, haha.

 

      Koekoeksbloem

        Morgenster

 



                             Overblijvende Ossentong





                                   



                      Akkerhoornbloem

 

We liepen tot onze knieën tussen de bloemen, prachtig! De combinaties zou je zo thuis in de vaas willen zetten..........

 


 

Reacties

  1. schitterend hè.. . altijd weer puur genieten ... en gaandeweg heb je ook minimomentjes voor aukje gescoord ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was heerlijk weer, prachtig die bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk uitwaaien daar aan de Lek. Mooi die bloemenzee - de namen zijn je vergeven 😉😉 - kan me jouw frustratie indenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mogge Margriet
    een mooiere collegezaal is er niet
    puur genieten daar

    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een nog niet geplukt veldboeket! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Warm Blijdorp

Zonnebloem

De zon