Bloemenpracht
Vanmiddag gingen we met de hond wandelen in de uiterwaarden van de Lek, Collegewaard geheten.
Het was een grote bloemenzee van boterbloemen, paardenbloemen, fluitekruid, lijnzaad.
De geur van het Fluitekruid en de bloeiende meidoorns was heerlijk!
Ik schrijf dit blog nu voor de derde keer. Steeds als ik publiceerde ging het fout en was alles weg. Dus de namen die ik had opgezocht, geloof ik nu wel. Ik ben ze bijna allemaal weer alweer vergeten, haha.
Koekoeksbloem
Morgenster
Overblijvende Ossentong
Akkerhoornbloem
We liepen tot onze knieën tussen de bloemen, prachtig! De combinaties zou je zo thuis in de vaas willen zetten..........

















schitterend hè.. . altijd weer puur genieten ... en gaandeweg heb je ook minimomentjes voor aukje gescoord ;-)
BeantwoordenVerwijderenHet was heerlijk weer, prachtig die bloemen!
BeantwoordenVerwijderenZo mooi al die bloemen.
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk uitwaaien daar aan de Lek. Mooi die bloemenzee - de namen zijn je vergeven 😉😉 - kan me jouw frustratie indenken.
BeantwoordenVerwijderenmogge Margriet
BeantwoordenVerwijdereneen mooiere collegezaal is er niet
puur genieten daar
fijn weekend groet
Genieten met een grote G! :-)
BeantwoordenVerwijderenEen nog niet geplukt veldboeket! Prachtig.
BeantwoordenVerwijderen